2011. június 12., vasárnap

Ráhangolódás

A múlt heti bejegyzésemmel már megkezdtem a felkészülést a nyárra, de látva a jövő hétre szóló előrejelzést, nem árt folytatni a ráhangolódást.

A korábbi és a mostani fotókon látható barnaság napozással sajnos nem reprodukálható, de azért a sápadt bőrszínemen mindig tudok pár árnyalatnyit javítani a nyár folyamán.

Nem szeretem ugyan, de nem meglepő módon hóka alapszínem, soványságom és kopaszságom miatt alapesetben egy beteg ember látszatát keltem.

A napozással azonban nem csak ezt tudom valamelyest orvosolni. A nyugágyon fekvés számomra a kikapcsolódás egyik legbiztosabb formája. Relaxáció, olvasás, pihenés.

Naponta kétszer egy óra befelé fordulás, amikor nincs munka-sütés-főzés-takarítás-mosás-vasalás-emilezés-és egyéb tevésvevés. Csak én vagyok, a természet lágy öle, a napsugarak, és egy jó könyv. Lehet elmélkedni, madárcsicsergést, vagy remek zenét hallgatni.

A nyári ráhangolódáshoz természetesen afrikai zene dukál. Nyugat Afrikába repít minket a Maliból származó Rokia Traoré, valamint a benini Grammy díjas Angélique Kijo, akiknek nagyon jól áll a kopaszság. :)

Kép innen.

Nincsenek megjegyzések: